Jumat, 30 Oktober 2009

Wati Mak tiriku

nih kisah aku fuck mak tiri aku… mak aku dah lama meninggal…tahun lepas bapak aku kawin baru….. bapak aku nih org kaya… mak tiri aku baru umur 25 tahun..anak dara lagi masa dia kawin ngan bapak aku

Nama aku joe… abg2 aku dah kerje dan tak tinggal ngan family lagi.. so kat rumah tuh ada aku, bapak aku ngan mak tiri aku nama makcik wati…. aku selalunya jarang ada kat rumah… lepas sekolah aku tak terus balik… pastu malam2 pon aku keluar…..

tapi satu hari tuh aku rasa macam malas nak lepak kat town.. so aku balik la rumah lepas sekolah.. sampai kat rumah aku nampak ada kereta yg aku tak kenal sapa punya.. aku masuk rumah tengok macam takde org.. aku pon buat tak kisah terus naik ke bilik…. masa aku lalu depan bilik bapak aku aku terdengar suara org mengerang…. macam suara makcik wati…. aku ingatkan makcik wati sakit ke apa so aku pon ketukla pintu.. tapi pintu tuh tak tertutup rapat so bila aku ketuk pintu tuh terbukak… aku pon tolak la pintu tuh… bila dah terbukak aku nampak makcik wati tengah kena tindih ngan seorang lelaki… dua2 bogel.. dalam erti kata lain diorang tengah fuck.. terkeju tgak aku.. nasib baik diorang tak perasan aku sbb dua2 tengah nikmat…. aku terpikir sesuatu.. aku biarkan pintu tuh terbuka dan berlari ke bilik aku… kemudian aku kembali semula dgn camcorder…. aku nak rakam adegan diorang beromen….

daripada pintu yg terbuka tuh dapat la rakam camne mak tiri aku kena kuda dek mamat tuh.. bila dua2 dah climax aku pon tutup balik pintu dan terus masuk bilik aku… tak lama lepas tuh aku dengar kereta mamat tuh keluar dari kawasan rumah aku…

ku terus pegi ke bilik mak tiri… bila aku masuk jek dia terkejut sbb dia tengah bogel lagi…. dia suruh aku keluar sambil mengutip pakainnya kat atas lantai.. aku kata tak payah nak tutup la.. aku dah nampak sumernya tadi….

akcik wati melopong… aku rasa dia dah rasa takut kot… sambil menutup badannya dgn selimut makcik wati meminta aku jgn memberitahu bapak aku pasal kejadian tadi… dia kata dia sanggup buat apa saja asalkan aku tak bocorkan rahsia dia..

ku senyum lalu berlalu dari situ……pukul 9 malam tuh makcik wati panggil aku makan malam…. kat keja makan hanya aku dan dia.. aku tanya mana bapak aku… dia kata bapak aku dah pegi indonesia utk 3 hari… makcik wati nampak masih gelabah di hadapan aku

selesai makan aku lepak tengok tv… aku panggil makcik wati yg masih kat dapur supaya datang ke bilik tayangan…. akusuruh makcik wati berdiri dihadapan aku…. bila mak tiri aku dah ada depan aku.. aku pon tunduk sedikit dan menarik baju
tidurnya ke atas…. makcik wati cuba melarang tapi aku mengingatkan dia supaya jgn melawan kalau tak nak rahsia bocor… nak tak nak terpaksa la dia ikutkan je….

aku tanggalkan baju tidur mak tiri aku… yg tinggal hanya bra dan panties aje…
muka makcik wati merah.. malu kot… aku memandang makcik wati turun naik.. .cantik jugak… pinggulbesar… bontot tonggek… pinggang ramping…. tetek pon boleh tahan… perfect…

ku suruh makcik wati duduk…. kemudian aku melutut kat depan dia….. tangan aku menyentuh tetek mak tiri aku…. pejal dan padat.. tu belum tegang lagi tuh….. aku ramas dua2 belah tetek makcik wati.. dia hanya pejamkan mata…. aku nampak ada air mata
keluar dari mata dia… lantakla…

aku dah tak tahan… .aku ramas lagi kuat…. tetek makcik wati mula menegang dan dia pon mula bagi respon… nafasnya dah tak tentu arah… kencang dan dalam…. dadanya turun naik laju …..

dah puas ramas aku tanggalkan hook branya dan menanggalkan bra hitam makcik wati…. cantik betul tetek makcik wati.. baru setahun kawin.. bapak aku pon jarang pakai aku rasa….

aku dah tak tahan terus aku hisap dan nyonyot puting tetek mak tiri aku….. kadang2 aku gigit kecil puting makcik wati…

Dia dah mula mengerang kesedapan…. tangannay meramas2 kepala aku… tangan aku pulak meramas tetek dia yg sebelah lagi…. aku gilir2 hisap tetek dia….. nikmat yg tak terkata…… dah puas hisap tetek aku turun pulak ke cipapnya…. pantise dia dah basah… tak buang masa aku terus tanggalkan pantiesnya.. dia pon menolong mengangkat punggung dia… air dah banyak kat cipap makcik wati… aku mendekatkan muka aku kat cipap makcik wati… aku jilat sumer air nikmatnya… bijiknya aku hisap…. makcik wati tak abis2 mengerang dan menyuruh aku terus menghisap bijinya….. aku jolokkan lidah aku sedikit kedalam lubang cipapnya…. terangkat2 punggung mak tiri aku nih…. lebih kurang 15 minit aku jilat cipap dia makcik wati pon sampai ke climax yg pertama….

Sambil makcik wati membetulkan nafasnya aku pon menaggalkan t-shirt ngan short yg aku pakai.. batang aku mmg dah tegang gile dan berkilat2…. makcik wati terpegun melihat batang aku… besar katanya.. lagi besar dari bapak aku punya… dia pon pegang batang aku.. keras pulak tuh..

makcik wati menggososk2 batang aku.. tangannya turun naik melancap batang aku… aku rasa sungguh nikmat… tak pernah pompuan tolong lancapkan aku.. aku duduk menyandar menahan kesedapn lancapan makcik wati… tiba2 aku terasa satu lagi kenikmatan.. rupa2nya makcik wati sedang mengolom batang aku….

erangkat bontot aku menahan kesedapan… lidahnya bermain2 di batang aku dan paling best masa dia main kat kepala takuk… rasa cam nak terpancut….. kepala makcik wati turun naik mengolom batang aku… bila aku dah nak terpancut aku suruh dia lajukan lagi dan akhirnay aku pancut dalam mulut dia. aku lepak kejap.. kumpul tenaga balik

bila batang aku dah pulih aku pon menghalakn kat lubang cipap mak tiri aku… kaki dia aku lipatkan ke perutnya.. aku suruh dia pugang kaki dia supaya senang aku nak masukkan batang aku….. aku main2kan batang aku kat luar cipap dia dulu… aku halakan kat kelentit dia… bila dah banyak air yg keluar.. aku pon masukkan batang aku dalam cipap mak tiri aku… susah jugak nak masuk sbb batang aku besar…. tapi akhirnya boleh jugak…

aku pon mula ayunan.. mula2 perlahan… bila makcik wati dah mula bagi respon aku tambahkan kelajuan.. mulut makcik wati ternganga menandakan dia sedap… sesekali dia mengerang sedap…

arhhhhh… sedap joe… laju lagi sayang……. sedapnya…..

aku pon naik laju menghayun.. erangan makcik wati makin kuat.. lebih kuat dari petang tadi… nasib baik rumah aku jauh dari rumah org lain… erangan makcik wati bertambah

kuat…. arghhhh.. sedappppppp…. laju joeeeee…

ku lajukan lagi..bila rasa nak terpancut aku menarik napas dan menghentak batangku sedalam mungkin ke dalam cipap makcik wati sambil terpancutla air mani aku … makcik wati pon climax sama…. aku tarik batang aku dan terbaring atas lantai.. makcik wati terus bangun dan mendapatkan batang aku lalu menghisap mani aku sampai habis….. aku puas.. mak tiri aku pon puas.

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar