Minggu, 01 November 2009

Aku agak rapat dengan akakku. Aku baru 16 dan akakku, Shima, berusia 20 tahun. 
Memang ku akui bahawa Shima mempunyai tubuh yang solid. Dia pernah menjadi model 
part-time di KL. Dia memang selalu tukar balak tapi I memang tak pernah menyoal 
pasal hal dia. Tidak pernah pulak I terfikir nak konkek Shima. Tapi tanpa kuduga, 
kudapat rasa tubuh Shima yang mengiurkan. 
 
Ia bermula apabila I ponteng sekolah pada suatu hari Isnin tertentu untuk mengelakkan
perhimpunan. Shima tak sedar I ada kat rumah hari tu. Lebih kurang 10.00 pagi aku 
terdengar bunyi orang mengerang seperti dalm adegan seks dalam filem blue. Aku 
turun bawah ke ruang tamu untuk lihat punca bunyi itu. I terkejut melihat Shima 
bogel dan terlentang depan kaca tv. Aku naik stim jugak tengok Shima. Ini first 
time aku tengok 'a naked girl in life'. Sebelum ini semuanya dalam tv saje. Dia 
ada buah dada yang sungguh menghairahkan. Puting susu yang kemerahan itu seolah 
memanggil aku. 
 
I pun bukak seluar I dan duduk separuh bogel kat tangga. Memang aku tak pakai 
seluar dalam. Dalam masa itu, Shima sedar I perhatikan dia. Dia langsung tidak 
menunjukkan tanda-tanda terkejut. Dengan rileks dia ajak aku duduk dengan dia. 
I agak takut tapi I beranikan diri baring sebelah dia. Sebelum I sempat buat 
apa-apa, Shima sudah hisap konek aku. Tak pernah aku bayangkan sesiapa akan hisap 
konek aku. Dia jilat habis dua bolaku sambil hisap konekku macam 'ice-cream'.
 
Baru I nak melepas je, dia berhenti. Dia kembali terlentang. Kemudian, dia tarik 
kepalaku dan letak kat cipap dia. Dia suruhku main dengan cipap seperti kat dalam 
gambar itu. I memang pernah dengar memberku cerita pasal main cipap. So, I ikutlah 
petua dia. I mula dengan jilat bibir cipapnya. Bukan main syok dia dengan sensasi 
itu. Aku ulang beberapi kali sebelum masukkan lidahku kedalam cipap dia. Dia 
menjerit dan meronta-ronta ketika itu. Aku pulak sudah syok merasa tubuh dia. 
Sambil main cipap, aku mancapai buah dadanya dan picit berulang kali. Jeritan 
Shima bertambah kuat. I kemudian hisap tetek Shima yang sememangnya besar. 
Sesekali I gigit puting susu untuk memanbahkan keseronokan. 
 
Akhirnya, I tak dapat tahan lagi. Konekku dah nak meletup. Aku nak sumbat kat 
cipap dia tapi I takut nanti dia pregnant. Jadi, I sumbat konek aku kat mulut 
Shima. Shima dengan akurnya telan air maniku. Selesai pancut je, I masukkan 
konek aku dalam cipap dia. Aku tarik dan tolak berulang kali untuk capai klimaks. 
Shima terjerit sakit bercampur syok waktu I jolok dia. Lepas I klimaks, kita 
baring je kat ruang tamu untuk beberapa jam sebelum kita pulih semula. Sejak 
hari tu, kakakku sering membawa pulang teman-temannya untukku jol

Tidak ada komentar:

Posting Komentar